MonoperajAnka




Blog.hr




MonoperajAnka Home
U nedostatku vremena za češljanje po listama, otkrila sam uglavnom one blogere koji mi se sami jave, tj. ostave komentar ... neki su stalno tu, a ima i stalno novih.
Dobro mi došli svi!





MonoperajAnka E-Mail
... nemam nekih opakih ambicija, jednostavno ću neke svoje misli podijeliti s nekim koga zanima ...

MALI RJEČNIK MonoperajAnke Jr.
Tommimiđeri = Tom & Jerry
Ivaj = Ivan
pukovati = kupovati
pukaonica = kupaonica
mačuju se = mačevaju se
ja ti budem velila = ja ću ti reći
pirureta = pirueta
klopovac = poklopac
prokolica = trokolica
tobonak = tobogan
pikava voda = Jamnička
gimagama = kišobran
peblete = tablete
Dućanice = Kućanice
ustrujila = uključila u struju
mamino, menino = mamino, moje
goluf = kolut (npr. naprijed)
kotumenti = dokumenti
dindon = muški spolni organ
Šuma stribovora = Šuma striborova
gabelica = vilica
špikote = piškote
kadevade = Badewanne tj. kada
štajnčić = kamenčić
karotica = mrkvica
murmelica = pikulica
izaime = prezime
Zejuitenvize = Jesuitenwiese (u Prateru)
odbliži me = odmakni me od stola
pupica = lutkica
mrveno = jako malo, sitno
olovo soko = oko sokolovo
grudnik = rudnik
grčka meteorologija = grčka mitologija
mrv = crv


Pregled tekstova
Metastaze društva
Ženska samosvijest
Domoljubni odgoj ne poznaje granice
Dnevnik propadanja ili navodnog rasta?
Gibonni u Beču
Caru carevo, Bogu Božje
Politika i glazba...
Emancipacija na balkanski...
Pozivnica...
Uoči rođendana
Austrijski "Ples sa zvijezdama" – uživo
Damir Stojić kod Stankovića
Domovinski čušpajz
"Stare kosti...
"Zajedničko slavlje mira"
Ne-zaustavljeni glas
Natjecanja i nagrade
Političari – zabranjeni ljudi
Desetljeće bračne sreće
Krenuli smo u školu...
Tko je naš bližnji na godišnjem odmoru?
Ribarenje i ribarsko prigovaranje 2010.
Winxice protiv Starwarsa
Pale sam na svijetu
Varšavska-intuitivno
Majko moja!
Ona lebdi...
"Kad si već na nogama...
Što (mi) znači nositi križ?
Zašto me (između ostalog) nema
Rođendansko kazalište lutaka
Zbogom Speedy
Kršćanska načela po farizejima
Tko mljacka barke?
Tata je osvojio bokal!
Naš prvi Flohmarkt
Ljetni ljubić
Odmor nakon godišnjeg odmora
Majčin Dan
Školovanja, titule i sl.
Batina je iz Raja izašla - 2. dio
Batina je iz Raja izašla
Linzer Torte
Mir na Zemlji - On s Marsa
Sveti Nikola je bio Turčin!
Imamo gramofon!
Dobri duh Casper
Oliver u Konzerthaus-u... ili o perspektivi
Meditacija o Svjetskom danu hrane...
Kad igračke ožive
Tko je Antonija Balek?-O efektu medalje
Jesu li Podravci škrti?
Tour de Podravina
Novaljski trijatar-2.godina
Sjećanja (po moru)
Ludi provodi, morski...
Mediteranski (ne)red
Odmor nakon godišnjeg odmora
Zasluženi odmor
Nogometno ludilo...
Maratonka
Tko ima bolje luđake?
Rattatouile
Majstor u kući
Tko je ovdje lud?
Predrođendansko ludilo
"Pjesma" umjesto posta
(Ne)privlačnost križa
(Ne)slavlja razna...
Rođendanske čestitke djevojčici
Znate li vi tko sam ja? Pa, taj i taj...
Poziv na građansku bunu!
Filozofija života za štednjakom
Dragi Lastane!
Zaboravljeni Božić
Plivam!
Na čemu si ti?
Tko su naši junaci?
Prelaženje granica... ili "Kad će braco?"
Anđeli koji se smiju
Kad domaja krvari
Papa, kineska haljina i pumpa-dućan
"Sve što vam treba je ljubav...
Nesreća dolazi tri puta zaredom
Novaljski trijatar
Servis na moru
Morski pozdravi
Selidba...
Kada reći zbogom?
Počelo je...
Oluja svih oluja...
Izgubljeno-nađeno
Priča sa zadanim riječima
Reci mi nježno, nježnije...
Hvala gospodine Miliću..._______(Xportal)
Poziv za gospodina Mandića_____(Xportal)
Blogo-rođendanska promišljanja
Integracija u tijeku
Bazeni i čevapi
Zbogom Supekovom humanizmu _(Xportal)
Noćna mora - antiDora
Noćna mora - antiDora _________(Xportal)
Prve tri su najvažnije...
"Pustite malene k meni"
Falco - austrijski pjesnik
Falco kao pjesnik ______________(Xportal)
Gavran ili svraka, oprost i dr...
Ljemetija
Sretna 2007!
Božić bez Ane... Uskrs bez Irene
Jaje od guske
Čini li uspjeh smisao?___________(Xportal)
Beču Mozart-Zagrebu narodnjaci(Xportal)
Ispovijed
Tko se boji Sv.Nikole... ________(Xportal)
"Pošten - j...n"
Pioniri maleni _________________(Xportal)
Austro- Ugarska birokracija ____(Xportal)
Prevareni i poniženi ... ________(Xportal)
Kapitalizam u obrazovanju
Licht in der Laterne,
Mali ovisnici
O mrtvima sve najbolje
Akumuliranje cinjenica...
Lange Nacht der Museen - 2.put
Majčinstvo i karijera
Dogodilo se...
Vienna World Records Day 2006
Djevojčicin čušpajz
Jesen u mom gradu
Dobro i loše
Kulturološko - bračne razlike
Madžarski turizam
Nije u šoldima sve...
Pjesma povratnice (umjesto posta)
Bye, bye mašem svima ...
Društvo znanja ili SF
Gastiči, dotepenci i dr.
Nogometna histerija
Vjerski turizam na austrijski način
Evo banke cigane moj...
Uskrs na groblju
Upoznajte Krešu!
Rođendanska antidepra
Kako sam postala izdajnica?
Hvala Blogu...
Beč - veliki pseći WC
Profesionalnost i podobnost
"Teta, darf ich bombe?"
Zločin i kazna
A i tata ima dvojku...
Dvije su mi godine tek ili već
Ljubav
Austrijski impresionizam
Umijeće (blogerskog) putovanja
Kondore...javi se
Griessknödel mit Zwetschkenröster
Novi život vrtićki
I skuhali su nam...
Što nam kuhaju Sv.Nikola i Djed Mraz
Slučaj Duje ili dvostruka mjerila
Aquashow 2005
Bečki sportski festival 2005.
Glorija - iza kulisa
Imam koncept
Nedjeljne misli
Sretno dijete
Privatni i javni govor
Očinstvo
Gotovani, na gotov´s!
Ružno pače
Petoljetka
Tata, kupi mi auto
Ni o čemu...
Bolest...
Ribarenje i ribarsko prigovaranje
Pakiranje
Stari morski vuk
Planska gradnja
Morski doživljaji MonoperajAnke
Pepe-pljuga
Vratija se Šime...
Sitne duše slovenske
Odoh ja...
Predizborne jagode
Rušitelji tabua-bečki hedonizam
Eurosong
Priča iz Hrvatske
Kraj svijeta?
Praznik sporta
Crvenkapica i ostale bajke...
Niš' ne kužim,ali imamo Papu
Kupujmo hrvatsko!
"Budeš ti vidjela"
Sretan mi rođendan
Ivan Pavao II - trag u vremenu
Sanjala sam Uskrs
Vratila sam se...
Proljetna generalka
Stiglo je proljeće!
Dan drugi...
Igranje sa Suncem,dijeta...
Čestitka za Mr. Perfect-a
Sretan Dan žena!
Čovik je čovik, a pas je pas
Iskustvo
Ajd' baš da probam...
Čega ćete se odreći u Korizmi?
Sportski vikend...pobjede i porazi
Što sve žene rade za dva jaja
Mali vodič kroz Beč
Teletubbiesi
Prosvijetlite me...
SPP - još nije gotovo
...i Nova godina
Sretan Božić
Čola je zakon
Na svijetu postoji jedno carstvo
Kaj vi ljudi nemate pametnijeg posla?
Advent u Beču
Najbolje hrenofke i Hašekov Švejk
Hrvatska je jedna vrlo katolička...
U zdravom tijelu zdrav duh!
Take the money and run
Sretan rođendan!
Dragi i drage moje...
Informiraj me o svemu
Tražili ste, gledajte!
Sjećanje na Irenu
Rubens iz dječjih kolica
Gdje je mladost nestala?
Zmazanoća je in
Smeće
Lange Nacht der Museen
Barbarella
Pasija-1.dio
Vau, postala sam "almost"cool
Tim bildingi i ostala menađerska...
Nemam kaj za dodati...
Esterajhersko (ne)znanje
Sir i vrhnje...u ulici jorgovana
Dolje monopolisti!
Meteoropatija
Umtausch, bitte!
Kaj su to neke feministice na Blogu?
Hoćemo li plaćati blog?
Susjeda i ostale ženice
Hrvatski lopovi
Ima još nešto...
Što je meni blog?
Terorizam je došao...
Zakaj ja ne volim ponedelek...
Bravo dečki!
Novalja mog djetinjstva
Sportski novinari
Šuvarova generacija
Cool, happy iliti hepi, sex...
Naplatne kucice,granice
Ne dam se u auto
Vatreno u Europu
Biti mama

CreativeCommonsLicense
Creative Commons License

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom:
- Imenovanje
- Nekomercijalno
- Bez prerada

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

21.03.2010., nedjelja

Zašto me (između ostalog) nema – nedjeljna jadikovka "Nedjeljom u deset"

Imam puno toga za napisati, izbaciti, prokomentirati, ostaviti drugima na razmišljanje i požnjeti onda u komentarima plodove svog, nekad više, nekad manje uspješnog truda kroz pisanje. A pišem sve rjeđe, što nije dobro, jer mi se onda misli i ideje gomilaju u glavi i srcu i ako ih ne pohranim, bojim se da se ne raspuknem.
A zašto pišem sve rjeđe, je naravno, ključno pitanje... Ima tu dosta takozvanih objektivnih razloga jer uz prilično zahtjevan posao sa stalnim školovanjima (na stranom jeziku) i dodatni posao trenerice u klubu, muža, dijete, kućanstvo... jednostavno ne stignem. Ali sve bi se to dalo i nekako izvesti kada bi si pisanje stavila kao prioritet (prije bavljenja s djetetom, opranim i spremljenim vešom ili koliko-toliko urednim stanom).
I onda ja radeći neke takve navodno bivše ženske poslove (jer sad sve dijelimo, samo još nismo podijelili mozak na muški i zenski način obavljanja stvari) razmišljam i zamišljam kako vodim ugodni razgovor u stankovićevoj emisiji, a povod da me pozove je nesto u stilu: "Kako je biti moderan gastić i što ste sve postigli (mi moramo uvijek nešto postići takav nam je horoskop) u ne više tako dalekom svijetu?" I najvažnije: "Kako održavate vezu s domajom?"
I onda ja pričam kako smo došli, svoju priču o integraciji, prvo kao nezaposlene (ne)majke, pa zatim nakon duge borbe i kao zaposlene, s vremenom i prezaposlene (oprezno sa željama, neke se čak i ostvaruju), pa zatim o nekim usporedbama s mojim profesionalnim područjem bavljenja ovdje i u domaji, pa o nekim vječnim temama i novom kovu gastića i onome što je ostalo od stare slike i koliko one ovise o stupnju obrazovanja, a koliko su univerzalne... I onda si pomislim, kako sam blesava, jer si zamišljam razgovor kod Stankovića, umjesto da bacim misli na papir.
Volim gledati Acu, i gotovo su mi najbolje emisije o nekim ne tako poznatim ljudima čiji me obični životni stavovi često više oduševe od (pre)često pozivanih političara, nekih novinara ili drugih javnih osoba.
I onda me obuzme bijes, jer se sjetim svoje bolne točke i jednog od razloga zašto sve manje telefoniram i pišem, što blog, što mejlove.
Isto kako je Aco danas mom prvom uredniku u domaji Pilselu, postavio nekoliko pitanja, a ovaj je odgovarao pokušavajući se staviti u kožu Jadranke Kosor, tako ću i ja umjesto svojih izjava zamoliti Acu da mi postavi nekoliko vrlo važnih pitanja, od iznimne važnosti za svekoliko pučanstvo.

Aco: "Pa, da odmah na početku riješimo, zašto vas nema?"
Ja: "Presofisticirana sam."
Aco: "Kako to mislite?"
Ja: "Pa, kao što već vjerujem da svi koji prate medije znaju (a to su dakle i oni koji ih ne prate, ali onda nekako doznaju), jer to je od velike važnosti za ovo društvo, ja sam udana za Mr. Perfecta ili po naški Savršenog, koji je stručnjak za tehnička pitanja (iz svih područja) i inžinjer po vjeri.
I tako on brine o svemu što ima veze s tehničkim pitanjima, od održavanja auta do popravaka po kući i naravno našeg Interneta. Ali kao svaki pravi vjernik tehničke struke, ključna riječ je optimizacija.
Aco: "Možda da pojasnimo za naše gledatelje koji ne znaju..."
Ja: "Kako god da objasnim, vjerojatno neću doprijeti u srž tog duboko urezanog pojma u svaki pravi optimizirajući mozak, ali radi se, onako laički o tome da svaki proizvod treba po cijeni optimalno odgovarati onome što stvarno nudi, a ne dakle prodavati muda pod bubrege samo zato što se to fura. Dakle, to su tipovi koji se ne daju očarati reklamama, akviziterskim pričama, spotovima i sveopćom materijalističkom histerijom kupovine. Ne, oni gledaju sumnjičavo svaki novi proizvod, informiraju se, uspoređuju ga, testiraju i onda se odluče za neku drugu varijantu, koju onda opet prvo proučavaju, testiraju...
Aco (nestrpljivo): "U redu, mislim da smo shvatili, možete li prijeci na bit?" (ipak je on studirao pravo, vidi se, bistar momak).
Ja (pomalo uvrijeđeno - ipak sam ja žena jednog optimizirajućeg inžinjera, a ta kategorija je toliko obespravljena i neprepoznata, pa koristim šansu kratke medijske eksponiranosti, ne bi li malo progovorila o našim problemima): "Dakle, ja se svako malo ulogiram i neko vrijeme uspijem pregledati na brzinu mejlove ili prolistati blog, ali onda hoću nešto napisati ili prokomentirati i sve se sruši. Ali to nije ništa... pravi izazov su telefonski razgovori preko Inerneta. Prvo se okrene broj željene osobe, onda se uspostavi veza, ali tako da vi ne čujete osobu koju ste nazvali ili ona ne čuje vas, pa jedan urla... Halo? Halo? Tko je? Monoperajanka, jesi ti? – znaju oni već kako se iz inozemstva slabo čuje, ipak je to danas nemoguće, spojiti svijet s domajom.
Onda se prvi puta veza prekida, pa se uspostavi drugi puta. Ali onda nakon par minuta počne sve zatezati i pola riječi se ne čuje, pa jedan drugome vičemo... čekaj, sto si zadnje reeeekkaaaooo (ako je netko gledao Finding Nemo - razgovor Dori sa kitovima je otprilike najbolji opis kako to zvuči). Onda ja već polako gubim živce, o vremenu da ne pričam, djevojčica već nestprljivo tapće s nogama pokraj mene... I onda se opet uspostavi veza, počnemo konačno pričati, ali se onda odjednom sve bez upozorenja sruši, komp se zarcni i sve je kao mrtvo. I onda opet diži staru kantu (samo blesavi šminkeri mijenjaju te tehničke stvarčice svakih par godina, pravi kuleri su oni s pretpotopnom tehnikom, ali imaju ono nešto... njima ne trebaju glupi isprazni dokazi muškosti).
Aco (sa zanimanjem): "Jel, znači i ja sam jedan od tih tipova koji se moraju dokazivati? Baš sam kupio najnoviji model Nokie. Nego, ako sam dobro shvatio, odabranik vašeg života je po profesiji baš u toj branši, pa me to sve podsjeća malo na paradoks ili možda onu staru da postolar hoda u najlošijim cipelama."
Ja: "Bravo, Aco, znala sam da si dobar, zato se i zamišljam kod tebe u emisiji, jer znam da ćeš odvesti priču na pravu drinu..."
Aco: "Da ne ispadne da sad favoriziram svog gosta, volim ja biti i nezgodan prema njima... Pa što kaže Savršeni, možda ima neki razlog za to sve?"
Ja: "O, razlozi su posebna priča. Njih ima na stotine. I kad god nešto ne funkcionira postoji neko savršeno logično rješenje, koje se znanstveno i parametrima može dokazati i objasniti. I svaki puta je neko drugo u pitanju, a ja glupa i isprazna duhovnjača, ne želim se baviti tim tehnikalijama i dođe mi da glasno zaurlam... što ću sada gospodine Aco i učiniti u vašoj emisiji. Jer sam vidjela da je i Pilsl donio istoimenu knjigu, a ista se stalno spominje i u jednoj kulturnoj emisiji svaki tjedan po pola sata... J**E MI SE O RAZLOZIMA, TEHNIČKIM OBJAŠNJENJIMA, OPTIMIZACIJI PONUDE I CIJENE. Ako se uskoro nešto ne promijeni, pozvati ću najskupljeg ponuđača telefonske FIKSNE mreže (na ovu riječ Savršeni vadi češnjak i križ) i dati ugraditi nemam pojma što, ali nešto najskuplje i najneoptimalnije što će mi omogućiti da razgovaram, surfam i ono malo slobodnog vremena što imam ne provedem derući se u neku slušalicu od telefona, koji to zapravo nije i Tesla se vjerojatno okreće u grobu, ne zato što mu je drugi maznuo proizvod, nego što je kvaliteta lošija od njegovih prvih prototipova.
Aco: "I što biste poručili na kraju ove naše nedjeljne emisije mladima?"
Ja: "Dragi mladi, a posebno mlade... ono što vam želim reći...... O, ne... zvuk nestaje, počinje se rušiti.......... Halo, halo? Čujemo se???"
Aco: "Dragi gledatelji, izgleda da nam je pukla veza, jer je naša gošća u studiju bila prisutna putem današnjih fantastičnih mogućnosti mobilnog Interneta. Šteta što nismo čuli poruku za kraj, ali zamoliti ćemo je da pošalje pismo po golubu pismonoši, oni su ipak pouzdani, makar ne toliko brzi... To je bilo sve za danas, lijepi pozdrav i doviđenja za tjedan dana."
- 23:45 - Komentiraj (4) - Isprintaj - #